Rød kjærlighet

Rød kjærlighet

fredag 21. januar 2011

Jeg liker utfordringer :)

Å her kommer en jeg har fått fra min sønns barnehage...
 Sy ugle kostyme, rev kostyme, hare kostyme og ekorn kostyme som barna kan bruke i samlinger nå når dei jobber me tema. Koseligt de å kjekt å bli spurt.

Aldri laga kostyme før så har kikket litt rundt på bilder å fargekombinasjoner, så her kommer første resultatet...

Reven, ser jo at ørene kanskje ble litt i største laget, men men...
Min sønn på 4 syns de var passe stas å ta me ny dragt i barnehagen. Jeg har valgt å lage den som en "lang jakke variant" siden barna er fra 3-5 år, så passer den til alle. Gleder meg til å begynne på neste, tror de må bli ugla...den blir nok ganske krevende :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Carpe Diem ♥♥♥

Tiden flyr fort...Ta mange bilder,le mye, tilgi, snakk ut,dans i regn, trøst en venn, vær oppe sent, smil til ansiktet gjør vondt, elsk som du aldri har blitt såret,og lev livet til det fulle!
Fortell noen hva de betyr for deg, vær ikke redd for å ta sjanser, og mest av alt, Lev i øyeblikket, fordi hvert sekund du bruker på å være sint......... eller opprørt, er ett sekund av lykke du aldri vil få tilbake ♥♥♥