Rød kjærlighet

Rød kjærlighet

lørdag 15. januar 2011

Nytt og spennede...

Da har jeg etter litt vurdering kastet meg på bølgen å fått meg en blogg. Spennende å se hva dette blir til...
Jeg elsker alt som kan lages me symaskin, nål & tråd. Kan holde på i timevis me småprosjekt, å glemmer fort tid å sted når jeg blir engasjert :)

Legger ut litt av de jeg har bedrevet tiden me i årets første måned av 2011.



















Kåpe i ull sydd av et ullteppe til min sjønne tante jente på 7 år.


  

 Kåpe til mi solstråle av et fadderbarn på 6 år...armene kan brettes ned så den kan "vokse i"
Hempene fremme er laget av skinbånd i metervare, tilpasset, klippet å sydd på me maskin.


 
Ullfilt kåpe til min solstråle på 1 år. Utrolig myk å go denne ulla :)

 

Skjørt å "bøff lue" laget av stoff fra et ubrukt dynetrekk. Jeg elsker fargekombinasjonen me rosa/svart å en anelse av brunt. Lua kan gjøres om til 3 varianter å har fleese nederst for varmens skuld :)


En til ullkåpe laget av ullteppe. Denne er til min lille tantejente på snart 4 år. Den passet perfekt til hennes stil & fasong. Alltid litt spennende når jeg lager noe uten mønster å mål, om de passer eller må "justeres" litt på.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Carpe Diem ♥♥♥

Tiden flyr fort...Ta mange bilder,le mye, tilgi, snakk ut,dans i regn, trøst en venn, vær oppe sent, smil til ansiktet gjør vondt, elsk som du aldri har blitt såret,og lev livet til det fulle!
Fortell noen hva de betyr for deg, vær ikke redd for å ta sjanser, og mest av alt, Lev i øyeblikket, fordi hvert sekund du bruker på å være sint......... eller opprørt, er ett sekund av lykke du aldri vil få tilbake ♥♥♥