Rød kjærlighet

Rød kjærlighet

onsdag 13. april 2011

Gruffalo kostyme for voksne barn...

De siste ukene har jeg holdt på med et spennende og krevende prosjekt for en venninde. Hu ønsket seg så veldigt et gruffalo kostyme til seg sjøl...den utfordringa tok jeg jo å her er resultatet. 
Dette er nok de mest tidskrevende og kjekkeste jeg har laget hittil.



 Ble en liten foto shot i hagen i de fine veret idag...
I samme slengen fant jeg ut at de ville vere moro å gå litt rundt på besøk, så jeg gikk gjennom hakken og endte opp i SFO en på Bø skole. Der ble skolebarna begeistra, festligt de.

Etterpå gikk jeg opp i barnehagen til sønnen min, Bjorhaug barnehage som ligger like ved...der var de kjempespennende med besøk. 
Jeg lurte meg litt frem ute på parkeringsplassen for å ikke skremme de små som var ute. 2 åringene syns de va tryggest å titte gjennom vinduet først, så kom de ut etterhvert som de følte seg trygge på at Gruffalo var snill. De hjalp på da en av de voksne holdt han litt i handa. Sønnen min kjente meg ikke igjenn å kom bort å lurte på om jeg var farlig og var der for å ta dei...godt utstyrt meg koster og spader til å forsvare seg med.
Koseligt besøk :)

Hadde ikke så mye mer en en tegning og en bok å se etter så nå er jeg faktiskt litt kry 
for den ble jo stein kul til slutt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Carpe Diem ♥♥♥

Tiden flyr fort...Ta mange bilder,le mye, tilgi, snakk ut,dans i regn, trøst en venn, vær oppe sent, smil til ansiktet gjør vondt, elsk som du aldri har blitt såret,og lev livet til det fulle!
Fortell noen hva de betyr for deg, vær ikke redd for å ta sjanser, og mest av alt, Lev i øyeblikket, fordi hvert sekund du bruker på å være sint......... eller opprørt, er ett sekund av lykke du aldri vil få tilbake ♥♥♥