Rød kjærlighet

Rød kjærlighet

søndag 24. april 2011

Gave til Lille Julian og påskekos

I min sambuars familien har de kommt til en ny liten slektning, Lille Julian.  Han er 3 uker, å her ser dere hva han fikk i gave idag, ble bare en liten oppmerksomhet, men håper de kommer til nytte.
 
































































































 Ullsmikke/halstørklee, sydd i dobbelt lag med ull så den holder varmen til høsten. 
Med snor til tytt, kan ver gret å ha om en er på trilletur. Første gong jeg har laget smikke, skor og snor til tytt, suns de ble søte til en liten tøffing.

Alt sammen er litt rocka å gjerne ikke typisk baby 1-2 mnd gammelt....jeg tenker de kan ver kjekt å bruke når han blir litt større, typisk liten gutt 7-8 mnd.

                   Kan brukes begge veier, helsvart på andre siden. Har også sett i trykknapp til lukking bak.


"Rock Star" merkene er ribbeband som jeg har klyppet til å sydd på. 
Jeg liker at ting matcher så har brukt de samme på begge tingene.

Her ser dere Lille Prinsen Julian.


Siden jeg er syk me feber & sår hals nå kunne jeg bare se men ikke røre idag!!!
Ser frem til å holde han en aen gong :)


Vi har vert på påskekos /middag hos familie idag.
 
                                              


Å her ser dere en stolt farfar/morfar me alle sine små.

 Gode påskekaker var de også, nam nam!


En riktig fortsatt god påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Carpe Diem ♥♥♥

Tiden flyr fort...Ta mange bilder,le mye, tilgi, snakk ut,dans i regn, trøst en venn, vær oppe sent, smil til ansiktet gjør vondt, elsk som du aldri har blitt såret,og lev livet til det fulle!
Fortell noen hva de betyr for deg, vær ikke redd for å ta sjanser, og mest av alt, Lev i øyeblikket, fordi hvert sekund du bruker på å være sint......... eller opprørt, er ett sekund av lykke du aldri vil få tilbake ♥♥♥