Rød kjærlighet

Rød kjærlighet

onsdag 7. september 2011

Blå bukse me ugler

Denne buksen har pjokken fått bestemt farger å figurer på sjøl, jeg var litt skeptiskt til denne blå fargen, men syntes den ble ganske tøff å kombinere med brunt å offhvite.
Ugle applikasjonene som dere ser her er noe av de kuleste jeg vet om.
Min kjære kom hjem fra en helgatur i Sverige å hadde kjøpt med 2 meter av dette stoffet, de vil bli flittigt brukt til diverse plagg fremover :)

 
Lite merke fremme på buksen, jeg har bestilt meg noen "merkelapper" fra utlandet, rekner me de kommer i løp av noen uker. Inntil da, så syr jeg på disse på plagga jeg lager. Kjøpt hos Panduro på nett.

 Buksen bak, har sydd på et par sirkelapplikasjoner, klippet au av samme stoff som uglene. 
Bare så buksen ikke skal bli så utruli knall i fargen.
Her ser du litt av den brune kanten nede på buksen, har sydd strikk i den brune delen så den skal få ballongeffekt.

 En liten luring :)
 
Jeg vasker alle stoffa i vaskemaskinen på anbefalte grader før jeg klypper de til å syr, så slipper jeg at de krymper eller mister fasongen ivask. Dette blåe stoffet kan vaskes på 60 grader å allerede ferdi "behandlet" før de kommer ut i butikk. 

Jeg vil nok anbefale å vaske buksen på 40 grader siden de er påsydd applikasjoner å brynt stoff som ikke bør vaskes på 60 grader.


Koseli at du tittet innom, ha en fortsatt fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Carpe Diem ♥♥♥

Tiden flyr fort...Ta mange bilder,le mye, tilgi, snakk ut,dans i regn, trøst en venn, vær oppe sent, smil til ansiktet gjør vondt, elsk som du aldri har blitt såret,og lev livet til det fulle!
Fortell noen hva de betyr for deg, vær ikke redd for å ta sjanser, og mest av alt, Lev i øyeblikket, fordi hvert sekund du bruker på å være sint......... eller opprørt, er ett sekund av lykke du aldri vil få tilbake ♥♥♥