Rød kjærlighet

Rød kjærlighet

tirsdag 7. februar 2012

Nytt mønster str 2 år


Har hatt denne syoppskriften/mønsteret å stoffet liggende leeeeenge. 
 Stoffet kjøpte jeg i en restekurv i en gardinbutikk for et par år siden, jammen på tide de ble brukt til noe.
 
Første gong jeg syr slike lommer på forresten, 
å de var enklere enn jeg hadde sett for meg,


Buksen fremme.
 Buksen bak

 Merket som er sydd på fremme. 

Somregel er de mine egne barn som bruker de klærne jeg lager når jeg prøver ut nye symønster, men denne buksen skal sønnen til en arbeidskollega få. 

Dette er forresten de samme mønsteret som er brukt på uglebuksa i forrige innlegg. 
Hadde bare lyst å gi denne et eget innleg, 
for den ble så søt :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Carpe Diem ♥♥♥

Tiden flyr fort...Ta mange bilder,le mye, tilgi, snakk ut,dans i regn, trøst en venn, vær oppe sent, smil til ansiktet gjør vondt, elsk som du aldri har blitt såret,og lev livet til det fulle!
Fortell noen hva de betyr for deg, vær ikke redd for å ta sjanser, og mest av alt, Lev i øyeblikket, fordi hvert sekund du bruker på å være sint......... eller opprørt, er ett sekund av lykke du aldri vil få tilbake ♥♥♥