Rød kjærlighet

Rød kjærlighet

søndag 21. august 2011

Fløyels bukse og tørkle i nydelig farge til jente.

DANSING QUEEN !

Jeg elsker denne magentafargen på klærne nå når de nærmer seg høst. Mye rosa i diverse nyanser har preget  vår og sommer motene dette året, nå er vi klar for litt mørkere nyanser. 
Stoffet til klærne er kjøpt hos Texart på Anda gård. 
De er samme stoff i annen farge som er bruk på lik bukse og tørkle til stor gutt i en tidligere innlegg.
Med ribbestrikk nede.

 Med innbrettet strikk nede, veldi praktiskt til å vokse i, på samme tid som den er tøff å se på.


 Buksen har 2 detaljer fremme,små lommer til å hjemme små skatter i.
Lommen er sydd på med titte sikksakk sting å de er lagt på et skråband oppe. 
Skulle jeg laget en lignenede bukse igjenn, hadde jeg kuttet ut skråbåndet.

Her vist med smikken andre veien.

Den kommende uken tenkte jeg å ikke sy noe, så får vi se da om jeg klarer holde meg borte :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Carpe Diem ♥♥♥

Tiden flyr fort...Ta mange bilder,le mye, tilgi, snakk ut,dans i regn, trøst en venn, vær oppe sent, smil til ansiktet gjør vondt, elsk som du aldri har blitt såret,og lev livet til det fulle!
Fortell noen hva de betyr for deg, vær ikke redd for å ta sjanser, og mest av alt, Lev i øyeblikket, fordi hvert sekund du bruker på å være sint......... eller opprørt, er ett sekund av lykke du aldri vil få tilbake ♥♥♥