Rød kjærlighet

Rød kjærlighet

søndag 21. august 2011

Laban selebukse & tørkle, laget av sengklær til liten jente.

 Myk og god barnehage bukse med seler. 

 Klærne er laget av et ubrukt sengesett jeg hadde liggende, som i utgangspunktet var tenkt som for til en onepiece/kosedress jeg hadde tenkt å lage. De får jeg gjøre en aen dag :)

 Selebuksen har ribbestrikk nederst og som seler på buksen, 
da jeg tenkte de kunne ver greit me litt strikk i selene.
Ribben nederst kan brettest inn å buksen får da et litt mer ballongbukse preg nede. Jeg har brukt dobbelt lag med stoff me tanke på at vi går mot høst, å de desverre blir kaldere dager etterhvert.

 Blondekant øverst...

 Tilhørende smekke som kan snus begge veier, festet bak med trykknapper.

Her er smikken vist fra andre siden. 
 

Gla jenta mi!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Carpe Diem ♥♥♥

Tiden flyr fort...Ta mange bilder,le mye, tilgi, snakk ut,dans i regn, trøst en venn, vær oppe sent, smil til ansiktet gjør vondt, elsk som du aldri har blitt såret,og lev livet til det fulle!
Fortell noen hva de betyr for deg, vær ikke redd for å ta sjanser, og mest av alt, Lev i øyeblikket, fordi hvert sekund du bruker på å være sint......... eller opprørt, er ett sekund av lykke du aldri vil få tilbake ♥♥♥