Rød kjærlighet

Rød kjærlighet

søndag 26. juni 2011

70 talls inspirert bukse til kommende liten jente :)

I går var jeg i Stavanger sammen med bekjente som er på besøk fra østlandet. De venter en liten jente i august å vi fant mye fint som de kjøpte til den lille skal komme. 

Var inne i en utrulig kjekk butikk, husker ikke hva den heter, men ligg tvers overfor Memini butikken i sentrum. En av spesialitetene & bestselgerne deres er selebukser til små. De finnes i alle farger og størrelser, utruligt søte å inspirert fra 60-70 tallet. De sies at de syr de meste i butikken selv. 
Sjikkele skattekammer, verdt et besøk. 
Prisene er litt stive,så de ble ikke at vi kjøpte selebukse her, men verdt de om du intereserer deg for denne type klær. Jeg ble inspirert av stilen deres selv å gikk hjem å laget denne selebuksen i en utrulig myk å god velur ( kjøpt på Lizi design på Klepp) som jeg ga Nina Helen & Knut i gave idag før de reiste hjem. 
De satte de utrulig pris på å jeg håper de vil bli godt brukt :)



 Jeg liker sjøl at de er enkelt å reint på de smp bebiene, så valgte å ikke dekorere ryggen med noen.

 Smikke / tørkle i matchende stoff, kan selvsagt snus å brukes på begge sider.




Å en liten smokkeholder ble de også, i lik mønster som de er på knappene i buksen.

Pakket og klar til levering

Skoene jeg kjøpte til lille snuupsa mi på Memine butikken, gal søte :)

Elsker de små detaljene som Kristine Vikse har på kolleksjonen sin.
Snupsi har regndressen i dette mønsteret så jeg ble veldi gla når jeg fant like støvler, 
Gleeede!!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Carpe Diem ♥♥♥

Tiden flyr fort...Ta mange bilder,le mye, tilgi, snakk ut,dans i regn, trøst en venn, vær oppe sent, smil til ansiktet gjør vondt, elsk som du aldri har blitt såret,og lev livet til det fulle!
Fortell noen hva de betyr for deg, vær ikke redd for å ta sjanser, og mest av alt, Lev i øyeblikket, fordi hvert sekund du bruker på å være sint......... eller opprørt, er ett sekund av lykke du aldri vil få tilbake ♥♥♥