Rød kjærlighet

Rød kjærlighet

søndag 12. juni 2011

Pynte hjerte & heklede blomster/hjerter


Litt sånn inpulsivt ikveld fikk jeg lyst å lage noe gøy.
Fant frem litt av de jeg har liggende å satte sammen et hjerte som kan henge til pynt der de måtte passe. Blondene og stoffet er metervare, kjøpt hos LIZI DESIGN på Jærhagen. De heklede blomstene er også kjøpt der. Kjempedame som jobber der, hu har alltid god tid når jeg stikker innom å har mange gode råd. De trengs iblant!! Hjertet er fyllt med vatt. Lykke bokstavene er programert inn å brodert på med symaskin. 




Dette var gøy å enkelt å lage :)
 
Fikk lyst å ta med bilde av de heklede hjertene og blomstene Neleta har heklet til meg så jeg kan bruke på kommende prosjekter...



Gleder med til alt jeg skal bruke de på, har mangen ideer allerede :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Carpe Diem ♥♥♥

Tiden flyr fort...Ta mange bilder,le mye, tilgi, snakk ut,dans i regn, trøst en venn, vær oppe sent, smil til ansiktet gjør vondt, elsk som du aldri har blitt såret,og lev livet til det fulle!
Fortell noen hva de betyr for deg, vær ikke redd for å ta sjanser, og mest av alt, Lev i øyeblikket, fordi hvert sekund du bruker på å være sint......... eller opprørt, er ett sekund av lykke du aldri vil få tilbake ♥♥♥